هم دوست دارم هم فراموشت میکنم
ترنم باران
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : ترنم

هم عشق بی معنا شد هم فراموشی

چگونه به دل بگویم دوستم نداری

چگونه بگویم که دیگر تو را نمیخواهد

چگونه باور کنم دوستم نداری

پس چگونه میگفتی؟

مگر نگفتی دوستم داری؟

مگر با من فکر زندگی نبودی؟

دیگر دوستم نداری؟

پس میروم با همه ی عشقی که به تو دارم

میروم چون دوستت دارم

میروم تا فراموشت کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1